Minőségpolitika
A BTC-Service Kft. minőségpolitikája:
- LEGFŐBB CÉLUNK, HOGY MINDEN VEVŐNK ÉS ÜGYFELÜNK ELÉGEDETT LEGYEN SZOLGÁLTATÁSAINKKAL.
- Ezért szolgáltatásaink minősége munkánk során az elsődleges.
- Célkitűzésünk olyan tevékenységekre is vonatkozik, amelyeket nevünkben a szolgáltatások során mások végeznek.
- A minőség mércéjét az ügyfél szabja meg. Szolgáltatásainkra vonatkozóan az ügyfél megítélése a mértékadó.
- Az ajánlatkéréseket, ajánlatokat, reklamációkat, stb. haladéktalanul és kellő pontossággal kell intézni. A határidőket mindig feltétlenül be kell tartani.
- A társaság valamennyi munkatársa feladatai elvégzésével járul hozzá minőségcéljaink megvalósításához. Ezért mindenki feladata, hogy kifogástalan munkát végezzen. Ha valaki olyan jelenséget észlel, ami a minőséget veszélyezteti és amelyet saját hatáskörén belül nem tud megszüntetni, köteles felettesét haladéktalanul tájékoztatni.
- Minden munkát már kezdetétől fogva kifogástalanul kell végezni. Ez nemcsak a végzett munka minőségét javítja, hanem költségeinket is csökkenti. A minőség növeli a gazdaságosságot. Nem csupán a hibákat, hanem azok okait is meg kell szüntetni. A hiba megelőzése előnyt élvez a hiba kijavításával szemben.
- Munkánk minősége nagyban függ a beszállított alkatrészek minőségétől is. Ezért megköveteljük beszállítóinktól a legjobb minőséget és támogatjuk őket a minőségre vonatkozó közös célkitűzések elérésében.
- A legnagyobb gondosság ellenére is olykor felléphetnek hibák. Ezért vezettünk be módszereket a hibák időben való feltárására. Ezeket a módszereket a legnagyobb következetességgel kell alkalmazni.
- Minőségcéljaink elérése fontos cégvezetési feladat. Munkatársaink teljesítményének megítélésében a végzett munka minősége kiemelt fontossággal bír.
- Minőségre vonatkozó irányelveink mindenkire nézve kötelezőek! Ezen túlmenően ügyfeleink egyéb követelményeit is figyelembe kell venni.